[ Print ]  [ Close ]

http://civil.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20474   , 1403/02/21


لزوم برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم از سوی دانشکده ها برای آغاز سال تحصیلی آینده

رییس دانشگاه با اشاره به لزوم پیش‌بینی و تنظیم برنامه‌ها و تصمیمات ضروری برای ارتقا کیفیت آموزش، پژوهش، دانشجویی و فرهنگی در سال تحصیلی آینده خاطر نشان ساخت: تمامی دانشکده ها باید برای آغاز سال تحصیلی از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهند .
وی افزود: نحوه استقبال از دانشجویان،‌ برنامه های دانشکده در هفته و ماه اول سال تحصیلی، نحوه آشنایی دانشجویان با تمامی فضاها و امکانات و تجهیزات دانشگاه، چگونگی برگزاری تورهای آشنایی دانشجویان،  برگزاری جلسات با حضور دانش آموختگان موفق هر دانشکده،‌ چگونگی حضور دانشجویان در اردوهای زیارتی و سیاحتی و ... از مواردی است که باید از سوی هیات رییسه دانشکده ها از هم اکنون مورد توجه قرار گیرد و در خصوص آن برنامه ریزی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
دکتر دانشجو در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم کسب اطلاعات کافی نسبت به مسائل مالی، بودجه ای و حسابداری ازسوی روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها تاکید کرد وگفت: در این راستا کلاس هایی از سوی مدیریت امور مالی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد که لازم است روسا و معاونین دانشکده ها با حضور در این دوره ها اطلاعات مالی خود را به روز کنند و قطعا این امر سبب تسریع در امور دانشکده ها خواهد شد.
در ادامه غلامرضا خاکسار مدیر امور مالی دانشگاه،‌ گزارشی از مانده حساب معاونت ها، مدیریت ها و دانشکده ها ارائه کرد.
در ادامه این نشست، موضوع انتخاب یک نفر از اعضای شورای دانشگاه در هیأت منصفه رسیدگی به تخلفات تشکل‌های اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و پس از رأی گیری از میان سه نامزد پیشنهادی،‌ در نهایت دکتر امین میرزا بروجردیان به عنوان عضو شورای دانشگاه در هیأت منصفه رسیدگی به تخلفات تشکل‌های اسلامی انتخاب شد.


 


14:38 - دوشنبه 19 تير 1402    /    شماره خبر : 20474    /    تعداد نمايش خبر : 152