[ Print ]  [ Close ]

http://civil.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20283   , 1403/02/21


مراسم تودیع و معارفه رییس بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد

در این مراسم دکتر محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهی ویژه و یک نهاد علمی با رویکرد انقلابی عنوان کرد و گفت:  دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب، رسالت تربیت اساتید و مدیران تراز انقلاب را بر عهده داشته است و امیدواریم با حمایت های رییس و هیات رییسه دانشگاه، این دانشگاه انقلابی در این مسیر با قوت حرکت کرده و موجبات رضایت خداوند متعال و خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کند.
وی تصریح کرد:‌ باید تمام ظرفیت های نیروهای انقلابی، ‌مومن و ارزشی را در دانشگاه کنار هم قرار دهیم تا با هم افزایی میان نهادهای بسیج، نهاد رهبری، تشکل های اسلامی و صنفی در مسیر اولویت های بسیج که همانا کمک به اعتلای آموزش عالی و مرجعیت علمی و اسلامی شدن دانشگاه ها و پیشرفت کشور است، گام برداریم.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تقدیر از تلاش و خدمات صادقانه دکتر باکویی خاطر نشان ساخت: ایشان همواره در تمامی شرایط و زمان های حساس و بحرانی هر چه در توان داشتند مضایقه نکردند و مجاهدانه و با تمام وجود هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و قطعا به عنوان یک بسیجی پیشکسوت و میداندار همچنان در خدمت ایشان خواهیم بود.
دکتر مردانی افزود: همچینن دکتر شمس الدینی از چهره های انقلابی و ارزشی و از ذخیره های بسیج و انقلاب هستند و امیدواریم با وجود ایشان در میدان بسیج،‌ خون تازه ای در شریان حیاتی بسیج اساتید ساری و جاری شود.
در ادامه دکتر محمود احمدی رییس بسیج اساتید دانشگاه های استان تهران ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی دکتر باکویی در همه ایام به ویژه ایام اغتشاشات 1401 ابراز امیدواری کرد:  انشالله با حضور دکتر شمس الدینی با رویکردی نو و با همدلی و وفاق هر چه بیشتر، از تمام ظرفیت های دانشگاه تربیت مدرس در مسیر تحقق اهداف بسیج و انقلاب اسلامی استفاده شود.
در ادامه دکتر ساداتی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سخنانی تصریح کرد: نهاد مقام معظم رهبری همواره برای حمایت و کمک به بسیج اساتید آماده است و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهد کرد.
دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر و قدردانی از دکتر باکویی به عنوان یکی از نیروهای مومن و حزب اللهی دانشگاه، برای دکتر شمس الدینی آرزوی توفیق روز افزون نمود.
وی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر ساداتی نژاد را از برکات دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد که می توانند در کنار بسیج اساتید ، رسالت ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق سازند.
دکتر باکویی رییس پیشین کانون بسیج اساتید دانشگاه نیز در سخنانی از رییس و معاونان دانشگاه به دلیل حمایت های بی دریغ ایشان، ‌از مجموعه نهاد رهبری و دکتر ساداتی نژاد به عنوان محور فعالیت های همه نیروهای انقلابی و بسیجی در دانشگاه و همچنین از همیاری و هدایت ها و راهنمایی های دکتر محمدرضا مردانی و دکتر محمود احمدی تشکر و قدردانی کرد و ضمن تشکر از دکتر شمس الدینی به دلیل پذیرش این مسئولیت، برای وی آرزوی توفیق روزافزون نمود.
دکتر شمس الدینی رییس جدید کانون بسیج اساتید نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد: بسیج اساتید با همدلی و کمک همه ارکان دانشگاه و به ویژه نهاد رهبری در دانشگاه در مسیر اعتلای دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب گام بردارد.
در پایان لوح تقدیر دکتر باکویی و حکم دکتر شمس الدینی به ایشان اهدا شد.


14:06 - يکشنبه 28 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20283    /    تعداد نمايش خبر : 376