[ Print ]  [ Close ]

http://civil.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=18804   , 1403/02/19


تمدید دوره آشنایی با کتابخانه مرکزی و مقررات پژوهشی


به دلیل استقبال دانشجویان از جلسات تور آشنایی با کتابخانه مرکزی و مقررات پژوهشی که به صورت حضوری برگزار شد، این دوره مجدد در روزهای 25 بهمن و 10 اسفند از ساعت 10 تا 12 در سایت کتابخانه مرکزی واقع در طبقه اول، برگزار خواهد شد.

سرفصل‌هایی که در جلسه حضوری ارائه می شود شامل؛
معرفی کتابخانه و بخش های آن، معرفی پرتال کتابخانه و چگونگی رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان از طریق سایت کتابخانه ( راهنماهای آموزشی، سایتهای مفید و منابع الکترونیکی دسترسی آزاد، نشریات معتبر و غیرمعتبر، راهنمای استنادی و معرفی JCR .... )،معرفی قوانین و مقررات و نحوه دریافت خدمات از بخش‌های خدماتی ( امانت کتابهای فارسی و لاتین، بخش مرجع، اطلاع رسانی، دیداری و شنیداری، سفارشات و تسویه حساب )،نحوه دسترسی، ورود و  جستجو در نرم افزار تخصصی کتابخانه (ثنا)،نحوه دسترسی، ورود و  جستجو در  سامانه پارسه، نحوه دسترسی  و  جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته، چگونگی فعال‌سازی  VPN سرور برای دسترسی از راه دور به پایگاه‌های اطلاعاتی، چگونگی سفارش مقالات الکترونیکی که در پایگاه‌های اطلاعاتی امکان دانلود ندارند، معرفی تسهیلات پژوهشی، نحوه دسترسی به سامانه قوانین و مقررات معاونت پژوهشی و فناوری می باشد.

شرکت در این دوره جهت ثبت پروپوزال کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت
 عدم شرکت در دوره فوق، امکان ثبت پروپوزال در سامانه گلستان و انجام مراحل بعدی تحصیلی وجود ندارد. همچنین دانشجویانی که به صورت حضوری در دوره شرکت نمایند، نیازی به شرکت در آزمون ندارند.

دانشجویان می‌توانند جهت ثبت نام با داخلی 3208 و 3253 تماس بگیرند.



مشاهده پوستر



09:48 - يکشنبه 11 دی 1401    /    شماره خبر : 18804    /    تعداد نمايش خبر : 237